Чаво (Часті питання, FAQ)

Обмін та повернення NEW

1. Мені не підійшов розмір. Чи можу я обміняти футболку?

При оформленні замовлення й уточнення розмірів важливо розуміти, що розмірні сітки різних виробників відрізняються. Наприклад, якщо Ви носите сорочки розміру XL, то не факт, що Вам потрібен такий самий розмір футболок.

 

Товари, що виготовляються за індивідуальним замовленням (футболки, толстовки, кепки та інший одяг або аксесуари, представлені на сайті, з нанесенням принта, який був завантажений/змінений покупцем, а також персоналізовані по заявці покупця (нанесення імен, прізвищ, номерів, дат, логотипів, назв тощо)), в тому числі оформлення через Конструктор, підпадають під статтю №13, частина 5, пункт 3 в законі “Про захист прав споживачів”. Ці товари виготовляються індивідуально для Вас в єдиному екземплярі і не можуть бути продані іншим особам, отже такі товари не підлягають обміну або поверненню!

 

Наполегливо рекомендуємо перед оформленням замовлення ознайомитися з нашою розмірної таблицею і заздалегідь вибрати правильний розмір.

 

У яких випадках ми проводимо обмін або повернення коштів:

  • Вам не підійшов розмір, який порекомендували наші менеджери.
  • Ви виявили брак на товарі.
  • Відсутній елемент принта (недодрукована літера, елемент малюнка, смуги або плями на принті).
  • Заповніть форму повернення

 

У яких випадках ми НЕ проводимо обмін або повернення коштів:

  • Вам не підійшов розмір, на якому Ви наполягли, ігноруючи рекомендації наших менеджерів і характеристики наших виробів в розмірній таблиці.
  • Вам не підійшов розмір виробу, який Ви оплачували при отриманні в офісі, попередньо примірявши його.
  • Вас не влаштував колір або фасон виробу.

2. Я виявив брак. Мені повернуть гроші або замінять товар?

Звісно! У таких випадках ми гарантуємо заміну товару або повернення грошей. Для цього Вам необхідно:

  • Заповнити форму повернення (прикріпіть фото бракованого товару і опишіть проблему).
  • Менеджер зв'яжеться з Вами в найкоротші терміни і допоможе вирішити проблему.

3. Я виявив пошкодження товару, пов'язане з транспортуванням. Що робити?

На жаль, служби доставки іноді можуть пошкоджувати посилки із замовленнями при транспортуванні.

Якщо Ви виявили пошкодження, які виникли при транспортуванні:

Наш менеджер зв'яжеться з Вами і уточнить всі деталі.

 

Ми надішлемо Вам новий товар абсолютно безкоштовно. При цьому, доставка буде за наш рахунок.

4. За чий рахунок здійснюється обмін товару?

У разі обміну товару через брак або невідповідності опису товару, доставка здійснюється за рахунок інтернет-магазину. Якщо обмін виконується через помилку замовника  (неправильно обраний розмір, модель товару і т.д.) - доставка здійснюється за рахунок замовника.

5. Як вибрати правильний розмір?

Існує два способи вибору правильного розміру одягу:

 

Найнадійніший спосіб. Покладіть перед собою на рівну поверхню футболку, розмір якої Вам ідеально підходить. Потім, заміряйте її ширину і довжину. Порівняйте ці виміри з вимірами, зазначеними в нашій розмірній таблиці. Виходячи з цього порівняння, виберіть оптимальний розмір.

 

Якщо у Вас немає можливості зробити заміри футболки (наприклад, Ви купуєте футболку на подарунок), можна підібрати розмір за зростом і вагою людини, якій призначається ця футболка.

 

Для цього Вам необхідно оформити замовлення у нас на сайті і чекати дзвінка менеджера. Ви називаєте зріст і вагу, а менеджер за цими параметрами допомагає підібрати розмір. Варто зазначити, що цей метод не завжди працює ідеально, адже при однаковому зрості і вазі у двох різних людей може бути абсолютно різна комплекція тіла.

6. Як виконати обмін?

Заповніть форму обміну щоб обміняти товар на інший колір або розмір. Детально опишіть чому товар не відповідає Вашим очікуванням. Не забудьте прикріпити фотографії, що підтверджують опис.

 

Після реєстрації заяви, очікуйте результатів верифікації. Процес верифікації відбувається протягом 7 робочих днів, після чого з Вами зв'яжеться менеджер. На вказаний email буде надіслано листа з подальшими інструкціями, які необхідно виконати, щоб завершити процес обміну.

 

Зверніть увагу, що обмінюваний товар не повинен мати слідів використання (носіння, прання тощо), а також повинен бути упакований належним чином, що забезпечить цілісність товару під час пересилки.

Ми не забираємо посилки, оформлені післяплатою!

Доставка

1. Скільки коштує доставка замовлення по Україні?

Вартість доставки абсолютно у всі міста України залежить від способу, який Ви обрали. Більш детальну інформацію можна знайти в розділі "Оплата та доставка".

Від кількості речей у Вашому замовленні, вартість доставки не змінюється. 

2. Чи входить у вартість товару доставка?

Вартість доставки Вашого замовлення не включена у вартість товару, вона включається в загальну вартість замовлення. Наприклад, Ви замовили футболку за 115 грн і вказали доставку Новою Поштою в Київ на відділення. Загальна сума замовлення складе 150 грн (115 грн футболка+35 грн доставка).

3. Через скільки днів я отримаю своє замовлення?

Нова пошта

Доставка Новою Поштою в обласні центри - 24 години. По області - 1-3 дні. Ми відправляємо замовлення Новою Поштою кожен день. Тобто, якщо Ви замовили футболку з доставкою, наприклад, до Києва 1 березня 2 березня Ви вже зможете отримати своє замовлення на складі Нової Пошти. Якщо Ви замовили футболку з доставкою, наприклад, у Перевальськ (Луганська область), то замовлення Ви отримаєте тільки 4 березня.

 

Укрпошта 

Доставка Вашого замовлення Укрпоштою - 4-5 днів з моменту замовлення. Ми щодня відправляємо Ваші замовлення за допомогою Укрпошти.

Оплата

1. Як я можу оплатити товар?

Всі способи оплати перераховані в розділі Оплата.

Після того,як Ви оформили замовлення на нашому сайті, з Вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить, який спосіб оплати буде для Вас найбільш зручним.

2. Чи можу я внести передоплату, що б заощадити на доставці?

Так, звичайно. Після оформлення замовлення на нашому сайті, з Вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить зручний для Вас спосіб оплати і доставки.

3. Я зробив замовлення на суму більше 500 грн. Чому менеджер просить мене зробити передоплату?

При замовлення на суму 500 грн ми просимо Вас робити передоплату: 100 грн або всю суму. Це обумовлено тим, що є недобропорядні покупці, які роблять замовлення, а потім не забирають їх з Нової Пошти.

Якість товарів

1. Які футболки\толстовки Ви використовуєте для нанесення принтів? Якість хороша?

Ми використовуємо лише найкращі матеріали для виготовлення футболок з принтами!

Футболки високої якості  - Sol's (виробництво у Франції) і Stedman (виробництво у Бельгії). Тільки 100% бавовна, ніякої синтетики. Футболки відмінно сидять по фігурі, дуже зносостійкі.

Толстовки Stedman - лідери на ринку України. Найвища якість пошиття, висока зносостійкість.

 

Склад футболок: 100% бавовна, щільність 150 гр/м.

Толстовки (з капюшоном) склад: 80% бавовна, 20% поліестер. 

 

2. Як наноситься зображення на футболку\толстовку? Воно не потріскається після першого ж прання?

Для нанесення принтів на футболки та толстовки ми використовуємо найкращі витратні матеріали.

Зображення наноситься спеціальною флекс-плівкою Poli-tape і Siser.

Зображення, нанесене такою плівкою, не вигоряє, не втрачає свій колір і не тріскається. На сьогоднішній день це найбільш надійний вид нанесення! Футболка\толстовка з таким принтом прослужить Вам не один рік!

3. Як доглядати за футболкою? Як прати,прасувати?

Прасування: Прасувати футболку можна тільки зі зворотнього боку. Водитит праскою футболку прямо по принту не можна.
Прання: Футболка переться при температурі не більше 40С. Склад футболки 100% бавовна, при пранні в дуже гарячій воді вона може "сісти".

Заказ

1. Як замовити товар на Вашому сайті?

Все дуже просто! Додайте вподобані товари в Кошик. Далі перейдіть в Кошик і дотримуючись інструкцій і вкажіть свої дані:Прізвище, Ім'я, номер телефону, спосіб та адресу доставки. Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер, щоб обговорити деталі.

2. Я хочу замовити футболку зі своїм малюнком? Чи це можливо?

Звичайно! Для цього перейдіть в розділ Свій малюнок і уважно прочитайте інструкцію. Оформіть Замовлення свого малюнка, виконуючи всі вказівки. Ми відразу ж зв'яжемося з Вами і обговоримо деталі замовлення.

3. Чи можу я замовити товар по телефону?

Звичайно! Просто зв'яжіться з нами за телефонами,вказаними на нашому сайті у розділі Контакти. Менеджер оформить замовлення прямо в ході розмови. 

4. Як визначити мій розмір футболки?

Дуже просто. Вам достатньо поміряти лінійкою свою футболку і повідомити нашому менеджеру ці розміри, або ж порівняти їх з розмірами футболок в розділі Розміри

 

Якщо ж Ви замовляєте футболку на подарунок і у Вас немає можливості визначити розмір людини, ми допоможемо Вам в цьому питанні! Нам достатньо знати ріст і вагу людини, щоб визначити розмір футболки\толстовки, який їй ідеально підійде.

 

Не знайшли відповідь на своє запитання? Можете вказати його тут: