Обмін та повернення

1. Мені не підійшов розмір. Чи можу я обміняти футболку?

При оформленні замовлення й уточнення розмірів важливо розуміти, що розмірні сітки різних виробників відрізняються. Наприклад, якщо Ви носите сорочки розміру XL, то не факт, що Вам потрібен такий самий розмір футболок.

 

Товари, що виготовляються за індивідуальним замовленням (футболки, толстовки, кепки та інший одяг або аксесуари, представлені на сайті, з нанесенням принта, який був завантажений/змінений покупцем, а також персоналізовані по заявці покупця (нанесення імен, прізвищ, номерів, дат, логотипів, назв тощо)), в тому числі оформлення через Конструктор, підпадають під статтю №13, частина 5, пункт 3 в законі “Про захист прав споживачів”. Ці товари виготовляються індивідуально для Вас в єдиному екземплярі і не можуть бути продані іншим особам, отже такі товари не підлягають обміну або поверненню!

 

Наполегливо рекомендуємо перед оформленням замовлення ознайомитися з нашою розмірної таблицею і заздалегідь вибрати правильний розмір.

 

У яких випадках ми проводимо обмін або повернення коштів:

  • Вам не підійшов розмір, який порекомендували наші менеджери.
  • Ви виявили брак на товарі.
  • Відсутній елемент принта (недодрукована літера, елемент малюнка, смуги або плями на принті).
  • Заповніть форму повернення

 

У яких випадках ми НЕ проводимо обмін або повернення коштів:

  • Вам не підійшов розмір, на якому Ви наполягли, ігноруючи рекомендації наших менеджерів і характеристики наших виробів в розмірній таблиці.
  • Вам не підійшов розмір виробу, який Ви оплачували при отриманні в офісі, попередньо примірявши його.
  • Вас не влаштував колір або фасон виробу.

2. Я виявив брак. Мені повернуть гроші або замінять товар?

Звісно! У таких випадках ми гарантуємо заміну товару або повернення грошей. Для цього Вам необхідно:

  • Заповнити форму повернення (прикріпіть фото бракованого товару і опишіть проблему).
  • Менеджер зв'яжеться з Вами в найкоротші терміни і допоможе вирішити проблему.

3. Я виявив пошкодження товару, пов'язане з транспортуванням. Що робити?

На жаль, служби доставки іноді можуть пошкоджувати посилки із замовленнями при транспортуванні.

Якщо Ви виявили пошкодження, які виникли при транспортуванні:

Наш менеджер зв'яжеться з Вами і уточнить всі деталі.

 

Ми надішлемо Вам новий товар абсолютно безкоштовно. При цьому, доставка буде за наш рахунок.

4. За чий рахунок здійснюється обмін товару?

У разі обміну товару через брак або невідповідності опису товару, доставка здійснюється за рахунок інтернет-магазину. Якщо обмін виконується через помилку замовника  (неправильно обраний розмір, модель товару і т.д.) - доставка здійснюється за рахунок замовника.

5. Як вибрати правильний розмір?

Існує два способи вибору правильного розміру одягу:

 

Найнадійніший спосіб. Покладіть перед собою на рівну поверхню футболку, розмір якої Вам ідеально підходить. Потім, заміряйте її ширину і довжину. Порівняйте ці виміри з вимірами, зазначеними в нашій розмірній таблиці. Виходячи з цього порівняння, виберіть оптимальний розмір.

 

Якщо у Вас немає можливості зробити заміри футболки (наприклад, Ви купуєте футболку на подарунок), можна підібрати розмір за зростом і вагою людини, якій призначається ця футболка.

 

Для цього Вам необхідно оформити замовлення у нас на сайті і чекати дзвінка менеджера. Ви називаєте зріст і вагу, а менеджер за цими параметрами допомагає підібрати розмір. Варто зазначити, що цей метод не завжди працює ідеально, адже при однаковому зрості і вазі у двох різних людей може бути абсолютно різна комплекція тіла.

6. Як виконати обмін?

Заповніть форму обміну щоб обміняти товар на інший колір або розмір. Детально опишіть чому товар не відповідає Вашим очікуванням. Не забудьте прикріпити фотографії, що підтверджують опис.

 

Після реєстрації заяви, очікуйте результатів верифікації. Процес верифікації відбувається протягом 7 робочих днів, після чого з Вами зв'яжеться менеджер. На вказаний email буде надіслано листа з подальшими інструкціями, які необхідно виконати, щоб завершити процес обміну.

 

Зверніть увагу, що обмінюваний товар не повинен мати слідів використання (носіння, прання тощо), а також повинен бути упакований належним чином, що забезпечить цілісність товару під час пересилки.

Ми не забираємо посилки, оформлені післяплатою!