Знамениті принти брендів

Бренди оточують нас всюди. Завдяки їм, ви знаєте, які торгові марки визначають хороше взуття і модний одяг, яким товарам можна довіряти беззастережно, які запахи, продукти і навіть книжки купувати, та за якою ціною. Coca-Cola – це бренд, Mercedes – бренд, Google – дуже дорогий бренд.

Те, що в первісному перекладі з англійської означало лише «клеймо», вже давно перестало бути тільки найменуванням, що відрізняє один товар від іншого. Сьогодні бренд – це очікування мільйонів покупців всього світу, репутація, асоціативний ряд, за який виробникові довелося чимало заплатити. Це репутація, як «Toyota – надійна машина», «Dior – бездоганна класика», «Apple – символ успіху».   

Прикмета часу – брендоманія

Люди люблять символи відомих брендів. У свою чергу, їх господарі прагнуть, щоб зробити свій знак впізнаваним для максимального кола споживачів. І те, що емблеми та логотипи одного разу перетворяться в принти, вважалося лише питанням часу.

Перша футболка, надрукована на обкладинці американського журналу, була зі знаком стрілецької школи «Air Corps». Ми не знаємо, наскільки це зробило заклад знаменитим, але ідея розміщувати рекламу товару чи підприємства на одязі прижилася.

В останні десятиліття брендоманія і принти були пов'язані дуже тісно. Компанії випускають одяг з власним лого, а також з емблемами відомих брендів для залучення інтересу до зимової або літньої лінійки. Люди із задоволенням замовляють речі з гучними назвами. Модні логотипи напоказ вже не поганий тон, а, навпаки, своєрідний прояв самоіронії і антигламуру. Відомі будинки моди щедро експлуатують власний торговий знак, випускають речі зі знайомими символами.

В тренді використовувати повну назву торгової марки або окремі елементи, обігравати абревіатури і навіть використовувати фейкові версії написання бренду, які зустрічаються в піратських підробках. Дизайнери доводять, що, по-перше, їм теж притаманне почуття гумору, а по-друге, поганої реклами не буває. На принт достатньо взяти лише одне слово, але шрифт, колір, асоціативний ряд неминуче призводить споживача до абсолютного пізнання і ще більшої популяризації. 

Дизайнерські принти, які стали легендою

Відомі приклади, коли вдале забарвлення, придумане модним будинком, не просто подобається публіці, не просто приживається в колекціях на довгий час. Принти стали відомі на весь світ і самі по собі є капіталом, на якому тримається благополуччя авторів.

Стильні речі з логотипами брендів

Хто не хотів би мати в гардеробі пальто, шарф або сумку в елегантну клітку Nova Check? Стримане і витончене поєднання чорного, білого, червоного з бежевою домінантою, нічого не нагадує? Це ж фірмове забарвлення будинку моди Burberry, котре стало його візитівкою. Те, що народилося як варіант англійської клітини, сьогодні стало принтом і красується не тільки в жіночому гардеробі, але і на взутті, аксесуарах, обкладинках книг і журналів.

Інший приклад: що перше приходить в голову при згадці торгової марки Versace? Голова Медузи Горгони і масивні золоті ланцюги. Цим ланцюгам дійсно немає ціни, і не тому, що вони з дорогоцінних металів, а тому, що по всьому світу орнамент дізнаються і асоціюють з відомим італійцем. Сам візерунок став настільки популярним, що його простіше зустріти на речах, далеких від дизайнерського походження, ніж в колекції будинку моди Versace. Людям подобаються принти, які асоціюються з успіхом і статусом, і вони хочуть носити їх щодня.

До забарвлень, впізнаваних з одного погляду, відносять фірмові орнаменти таких відомих брендів, як Gucci, Louis Vuitton, Fendi. Цим фірмам вдалося придумати поєднання кольорів та символіки, які стали універсальними для різних стилів і не піддаються впливу часу.

Ви знали, що здвоєне «F», де одну з букв перегорнуто, Карл Лагерфельд придумав ще в 1952 році? Ці літери – данина пам'яті подружжю Едуардо і Адель Фенді, засновникам однойменного бренду. Минуло 60 років, але принт все ще актуальний.

Сьогодні цілком доречно демонструвати логотипи не тільки на одязі, але і на взутті, ремені, лямках, швах, гумках, фурнітурі й аксесуарах. Згадайте кричущі чорно-білі букви Balenciaga, які дизайнери розміщують на рукавах, ременях і лямках рюкзака. Знамениті райдужні смужки Paul Smith як візерунки шкарпеток, хусток і обкладинок для скетчбука. Фірмові зигзаги Missoni на постільній білизні і дизайнерських меблях. Найдорожче на світі «надкушене яблучко», за яке шанувальники бренду готові заплатити будь-яку ціну, крім розумної.

Все це доказ того, що знамениті принти продовжують життя відомих брендів і виходять на перший план завдяки своїй утилітарності. Вони більше не належать до торгової марки, а, навпаки, створюють для неї славу світового масштабу. 

Анти-бренди

З любові до торгівельних символів, які стали витвором мистецтва і моди, а також завдяки їх популярності, народився такий тренд, як анти-бренди. Адже до предмета любові зовсім не обов'язково ставитися серйозно.

Модний одяг з антибрендовими принтами

Жартівливі стилізації під відомі лого, меми на цю тему, прикольні написи з використанням принтованих елементів стають все популярнішими. Гуччі перетворилися в «гуси», Луї Віттон – в «бідон», Пума – в «псину», а Адідас і зовсім у щось непристойне. Ну і що?! Головне, що це смішно і одразу запам'ятовується! Тим більше, що носити підробки під бренди все ще вважається ознакою низького статусу. А носити пародію – зовсім інша справа. Це видає людину креативного складу, зі смаком, почуттям гумору і розумінням моди.

Останні роки в Україні все частіше замовляють друк одягу з принтами, стилізованими під світові бренди і знамениті візерунки. Компанія FATLINE – один з лідерів цього ринку.

Ми придумали велику колекцію авторських ескізів для людей, яким подобаються торгові знаки і їх зображення. Для вас друк відомих логотипів на футболках, худі, головних уборах, одязі, аксесуарах, предметах інтер'єру та мобільних чохлах. Автентичні принти і смішні підробки, монохромні, кольорові, в жанрі поп-арт. Можна замовити друк за індивідуального малюнка. Ми допоможемо наповнити життя улюбленими брендами і придбати якісні речі за відмінною ціною. Фахівці FATLINE вміють реалізовувати проекти будь-якої складності, створювати картини у форматі 3D друку, працювати над авторськими проектами, і навіть гумористичні принти виконувати з усією серйозністю.

Так, бренди оточують наше життя. Ми не можемо цього не помічати. Компанія FATLINE знає, як з їх допомогою створити цікавий образ для кожного клієнта, і допомогти вам носити те ж, що і всі, але відчувати себе особливим!

.