Принт як привід для знайомства, або як знайти нових друзів

Принт як привід для знайомства, або як знайти нових друзів

Кожен, хто вважає, що написи на одязі – це сучасний винахід, злегка помиляється. Зовсім не набагато – всього на якихось дві-три тисячі років. Відомо, що у стародавніх греків і римлян була звичка розміщувати на речах оригінальні послання. Найчастіше вони означали родовитість і походження людини, іноді символізували ім'я, але часом недвозначно інформували про наміри.

Історія вчить нас, що вдало придуманий принт, як мінімум, гарантує цікаві зустрічі і стає непоганим приводом для знайомства. Хочете дізнатися про це докладніше?

Історія написів на одязі

Приклади, коли на речах друкували слова, імена, фрази і повідомлення, зустрічаються протягом всієї історії нашої цивілізації. Люди вдавалися до цього засобу в двох випадках. Коли хотіли показати, хто вони і чим займаються. І коли треба було повідомити іншим щось таке, що не прийнятно вимовляти вголос. Часто йшлося про ситуації, які віщували скандальні знайомства і секретні побачення. Однак, в першу чергу, написи на одязі служили для передачі інформації. За допомогою майстерної в'язі, ієрогліфів, символів або ж простого тексту люди розміщували на собі особисті дані і різні послання. У різний час подібні знаки приносили своїм власникам або радість і гордість, або серйозні неприємності.

Мітка на одязі зі своїм змістом могла означати належність до древнього роду аристократів чи до нації, яка піддавалася гонінню. До певного ремесла чи посади, до довічного ув'язнення на галерах, до місця служби у військовому підрозділі або до морського корабля.

Коли моду стали створювати конкретні особистості, вони ввели традицію писати на речах свої імена, прославляючи таким чином власну справу. Так, у 20-му столітті люди плавно перейшли від інформаційних позначень – до написів, які стали елементом прикраси. Справжньої майстерності в цьому досяг модельєр Франко Москіно. Він зробив з хобі бізнес, коли переніс власне ім'я зі скромних лейблів на видне місце на одязі. Величезні літери красувалися на футболках, поясах, сумках і сукнях. Виявилося, що люди із задоволенням носять такі речі, вважаючи співробітництво взаємовигідним. Модний будинок отримує визнання без витрат на рекламу, а людина підтверджує особистий високий статус і дає зрозуміти оточуючим, що розбирається в моді й має достатньо коштів, щоб дозволити собі носити оригінальні речі від саого Москіно.

Можливості принтів

Принт на одязі і сьогодні є інструментом, з допомогою якого вдається виконати безліч завдань. Не будемо згадувати про такі речі як реклама і Мерч, де пряме просування товару та комерційна вигода визначають контент цілком і повністю. Мова про те, як повідомлення на одязі можуть використовувати звичайні люди (а не корпорації і бренди) для вирішення звичайних, приватних завдань.

Передача сигналу

Залучення уваги інших до того, що хвилює вас. Найчастіше це пов'язано з якимись соціальними проблемами і ситуаціями. Слоган на захист тих, з ким обійшлися несправедливо. Яскраві приклади з не давнього минулого, які вже увійшли в історію:

  • «Je suis Charlie» – на підтримку жертв теракту в Парижі;
  • «#FreeSencov» – за звільнення політичних в'язнів;
  • «This planet is getting hotter than young DiCaprio» – гасло проти глобального потепління;
  • «Why love one but eat the other?» – на захист тварин.

Висловлюючись за допомогою принтів, ви ще й позначаєте коло своїх інтересів, а значить, можете не тільки нести думки в народ, а й отримувати відгук однодумців. Корисні знайомства і нові зв'язки з тими, кому ваші ідеї близькі, будуть гарантовані.

Демонстрація особистих якостей

Какой принт выбрать для футболки

Стильна футболка з авторським написом – ідеальний спосіб показати себе в кращому світлі. Практична порада: не намагайтеся вмістити всі достоїнства в одну модель. Використовувати якості по черзі – буде вірним рішенням. Так і ефект виходить більш виразним, і запас крутих футболок зі своїм контентом в шафі буде поповнюватися регулярно.

Найпростіший варіант – безпосередньо написати про себе щось хороше. Наприклад, я – розумний / красивий / багатий / харизматичний / скромний. Добре готую, люблю музику. Меседж сприймається трохи в лоб, але все одно сприяє тому, що друзі і приятелі оцінюють вас позитивно.

Більш тонкий комунікативний ефект дають принти з подвійним змістом:

  • футболки з парними принтами для хлопця і дівчини. Напис для нього «Boss» і для неї «Real boss» без зайвих слів демонструє оточуючим, чия думка в парі є вирішальним;
  • майки з прикольними написами або перевертнями типу «Лео да Вінчик» або на злобу дня «Квентін карантин» – розкажуть друзям про ваше почуття гумору;
  • заклик «Шукаю любов» ясно сигналізує, що вас цікавлять нові знайомства, а попередження «У відносинах» – що у вас вже є симпатія, якою хочеться похвалитися.

Особистий принт, як статус в Інстаграмі, демонструє інтереси і характер свого автора. Навіщо? Щоб на інших подивитися, та себе показати.

Захист від злих намірів і чужих людей

Як обереги і зображення тотемних тварин забирають від людини біду, так і принт зі своїм значенням відводить від вас людей, далеких за духом. І, навпаки, наближає тих, кому ваші думки або інтереси здалися близькими. Напишіть на одязі те, що здається найбільш правдивим сьогодні, і чекайте реакції:

  • «Keep calm and be happy»;
  • «Люблю Україну й вареники»;
  • «All I need is love»;
  • «Цой живий»;
  • «Ом».

Щоб завести нові знайомства за допомогою принта, дуже важливо придумати такий ескіз, який буде кидатися в очі з першого погляду. Створювати яскраве враження парою слів – рідкісне вміння, тож, якщо вам це вдасться – успіх гарантований.

4 способи познайомитися з допомогою принтів від компанії FatLine

Інтернет-магазин FatLine не тільки виконує друк малюнків на одязі відмінної якості, але і допомагає створювати індивідуальні макети з допомогою віртуального Конструктора. Будь-яка ідея, цікава клієнтові, знайде своє втілення в креативних ілюстраціях на футболках, худі, світшоті, кепках і аксесуарах. З нашою допомогою ви почнете одягатися стильно і свіжо.

А якщо хочете більшого, ми розповімо, який принт допоможе додати в друзі не одну тисячу передплатників, отримати запрошення на побачення або знайти людей, які поділяють ваше хобі.

Шанс на перспективні зустрічі виросте в багато разів, якщо ви зробите замовлення на малюнок, який допоможе вам опинитися в одній з чотирьох ситуацій:

Одежда с оригинальными принтами от FatLine

  • «Де ви купили таку футболку?». Річ має вигляд фантастичний, незвичний, модний і якісний. При цьому відрізняється оригінальним дизайном і дуже личить власникові. Рано чи пізно у вас обов'язково запитають, де ж ви знайшли цю приголомшливу футболку, а ви дасте посилання на наш інтернет-магазин, і знайомство можна буде вважати таким, що відбулося;
  • «А що тут написано?». Спробуйте зіграти на цікавості навколишніх. Придумайте принт на іноземній мові, відправте для друку китайський ієрогліф, підберіть незрозумілий шрифт або старовинну в'язь. Словом, зробіть таку ілюстрацію, щоб вас точно попросили її розшифрувати. Слово за словом – і ви вже добрі приятелі;
  • «Ви правда любите балет? Я теж!". Радість від зустрічі людини, яка, як свідчить толстовка, цікавиться тим же, що і ви, обов'язково породжує симпатію. Чим незвичніше хобі, тим рідше зустрічаються однодумці, тому у прихильників паркуру, серфінгу і орігамі є всі шанси, що на їх футболку звернуть увагу. Але й іншим варто спробувати цей спосіб, тільки робіть правдивий принт, інакше ризикуєте потрапити в незручну ситуацію;
  • «Мені подобається ваша толстовка, а значить, мені подобаєтесь ви...». Природний магнетизм, НЛП, психологія натовпу – все це можна пояснити як-завгодно, але правда в тому, що в усі часи і в будь-якій компанії «людину зустрічають по одежі». І якщо комусь сподобався ваш зовнішній вигляд, він вже відчуває і до вас особисто більше тяжіння. Симпатія породжує інтерес, далі захоплення, а потім, хто знає, може мова піде і про більш серйозні почуття. А все тому, що на побачення наосліп ви прийшли в світшоті з авторським принтом від FatLine, і це виглядало дуже круто!

Хочеться, щоб нові зустрічі приносили в життя кожної людини тільки позитивні враження. Наша компанія зробить все, щоб ви приходили на них, одягненими за останнім словом моди!