Логоманія: як носити речі з лого

Модні будинки постійно розпалюють багаття логоманії, що увійшла в моду разом з одягом 80-х років. Колекції нарядів, аксесуарів та ювелірних прикрас рясніють літерами, знаками, написами і монограмами іменитих брендів. Чи ж варто серйозно ставитись до таких речей? Сьогодні ми розповідаємо, що доречно купити з новомодних обновок, і як їх використовувати у своєму образі. 

Сучасні тренди з використанням логотипів

Надіти пальто або светр з абревіатурою його творця – це цікаво, модно і дорого. На щастя, не обов'язково купувати вбрання від «Fendi» або сумки від «Dior» з відповідним модним принтом, адже є багато альтернативних варіантів. Раніше брендовий одяг вказував на статус особистості та її фінансові можливості, тому підробка могла зіпсувати весь аутфіт. Зараз на логоманію дивляться з часткою іронії, використовуючи її в якості яскравого акцента і не більше.

Завдяки обновці з логотипом, можна оригінально підкреслити свій норов і філософію життя. Дизайнери підготували багато цікавих моделей з маленькими і гігантськими символами, які переплітаються один з одним і створюють цікаві візерунки. Тепер букви і написи прикрашають не тільки фронтальну частину виробів – вони можуть бути збоку, на рукаві чи подолі. Одяг з товарними знаками брендів, які почасти нагадують анімалістичний принт, стає популярнішим від леопардового забарвлення. 

В моду увірвалися не тільки логотипи модних будинків: тепер кожен власник може прикрасити обновку своїми ініціалами, іменем або псевдонімом. В інтернет-магазині FATLINE такі принти можна зробити самостійно і одразу ж замовити з ними красивий наряд або аксесуар. Тільки не забувайте, що мода часто виходить за рамки реальності. Щоб логомания не зіпсувала ваш аутфит, бажано дотримуватися правил поєднання одягу.

Як правильно носити речі з логотипами?

Перед модним придбанням бажано продумати свій образ до дрібниць, адже виріб з лого – досить яскрава деталь.

Як правильно носити одяг з логотипом

  • Дотримуйтеся мінімалізму. Не варто використовувати багато речей в одному луці: досить 1-3 шт. Якщо вам цього мало, зверніть увагу на «total look». Грайте з текстурою і відтінками, але подбайте, щоб всі принти гармоніювали один з одним, а написи були виконані в одному стилі.
  • Враховуйте розмір принта. Толстовка або футболка з великим написом стане відмінним «якорем» у вашому образі, приваблюючи увагу оточуючих. Друга така річ буде зайвою. Якщо вам хочеться доповнити цибулю взуттям або сумкою з логотипами, вибирайте вироби з мініатюрними символами або пастельною монограмою.
  • Обдумано комбінуйте одяг різних брендів. Переконайтеся, що речі декоровані ініціалами одного виробника. В крайньому випадку, бренди повинні бути схожі стилістикою або філософією.
  • Враховуйте свій стиль і статус. Філософія логоманії – свобода дій і креатив. Збираєтеся на ділову зустріч? Краще відмовтеся від одягу з лого. Юристам, бухгалтерам, менеджерам солідних компаній з такою обновкою буде складно створити враження серйозної і практичної людини. Наряд з ініціалами бренду чудово впишеться в кежуал, спорт чи романтик.

Дизайнери, художники та інші творчі особистості можуть не обмежувати себе в екстравагантних образах. У цьому напрямку немає і вікових обмежень, але зрілим людям краще бути мінімалістами і не складати аутфіт з молодіжними та кричущими обновками.

Одяг з лого: чим поповнити свій гардероб?

Calvin Klein Underwear здивували модниць нових нижньою білизною з різними написами і символами. Дизайнери модного будинку Balenciaga створили шикарні светри, пальто і сумки з лого. А в колекції Dior зустрічаються аксесуари з архівним підписом бренду, які використовували ще в 2000-х роках. Fendi пропонує чудові капелюхи, взуття і текстиль з монограмою. Багато виробів виконані в насиченому шоколадному кольорі, який буде хітом 2020 р. В такому асортименті складно зорієнтуватися.

Пропонуємо для розгляду варіанти трендових речей з логотипами для дівчат:

Модні речі з лого

  • плаття з виразним 3D принтом, який можна надіти з кросівками та чобітьми;
  • верхній одяг. Шкіряний тренч з монограмою «Fendi» і довге пальто з дрібними написами «Balenciaga» – фактично тренд сезону. Ще один оригінальний прийом – взяти яскравий пуховик з принтованою підкладкою. Під нього можна підібрати черевики з відповідним візерунком;
  • аксесуари. Якщо ви не прихильник логоманії, але вам хочеться бути на вістрі моди, візьміть сумку, шарф або шапку з відповідним принтом;
  • кофти і сорочки. Можна взяти світшот і скомбінувати його з легкою шифоновою спідницею в підлогу та широким шкіряним ременем. А якщо підібрати сумочку під колір напису, то образ вийде гармонійним і завершеним;
  • костюм з монограмою. Він створює особливий настрій і не вимагає інших додатків;
  • взуття. Символи можуть перебувати на платформі, каблуці або на халяві. Такі чоботи і туфлі привнесуть в повсякденний образ особливу родзинку.

Для хлопців передбачено не менш шикарний асортимент принтованих речей, але особливо яскраво виглядають штани, толстовки, реглани і пальто. Мають стильний вигляд сорочки, списані дрібним шрифтом – вони чудово підійдуть і до штанів, і до джинсів. Не забудьте про сумки та рюкзаки, які ненав'язливо доповнять повсякденний образ. 

Логоманія на FATLINE – ексклюзив без переплат

Тренд на одяг з логотипами приносить багато незручностей: можна втратити цілий тиждень і в кінцевому підсумку нічого не знайти. А хочеться купити щось ексклюзивне і якісне. Використовуючи речі від FATLINE, ви створите цікавий лук в будь-якій стилістиці. Весь одяг та аксесуари від інтернет-магазину легко декорувати своїми лого. У «Конструкторі товарів» можна підібрати красивий шрифт і колір символів і створити неповторні принти.

Для чоловіків, жінок і дітей FATLINE пропонує:

  • футболки різного крою, толстовки і світшоти, а також шорти, штани, куртки й т. ін.;
  • еко-сумки, рюкзаки та сумки-бананки;
  • флісові шапки і різні кепки.

Хочете додати модних ноток в робочу або побутову обстановку? Тоді придивіться до таких корисних виробів з лого, як блокноти, кружки, комп'ютерні килимки, силіконові накладки для телефона.

З FATLINE ви легко опинитеся в центрі уваги при будь-яких обставинах: у спортзалі, на вулиці, в офісі і навіть вдома!