29 квітня 2021
Переглядів (531)
Сьогодні в це складно повірити, але довгий час за всю історію люди не могли вирішувати, у що їм одягатися. Це визначалося погодою, модою, особистим смаком, способом життя. Костюм був прямо пов'язаний з професією, достатком і суспільною приналежністю. З допомогою предметів гардероба аристократи позначали своє панівне становище, а раби не сміли навіть думати про те, щоб носити такі ж речі, як у їхніх господарів.
Наприклад, римська тога належала лише громадянам республіки, а іноземці чи переселенці не мали права носити її ні вдома, ні в людних місцях. Чиновники, ремісники, воїни і представники влади носили костюм певного кольору і фасону. І мова не тільки про робочу уніформу, одяг взагалі не поділяли – для служби і для особистих справ. На цю тему збереглося безліч прикладів, історичних фактів і лінгвістичних запозичень. Наприклад, претенденти на пост чиновника в Стародавньому Римі були зобов'язані одягатися в білу тогу ( «toga candida», лат). Від цього походить слово «кандидат», яким ми користуємося і сьогодні.
Але все це, як кажуть, справи минулі. А у наш час? Чи впливає спосіб життя на гардероб і манеру одягатися? Так, і досить сильно. Досвідчений стиліст за вмістом ваших шаф визначить, чим ви займаєтеся. І навпаки, знаючи рід занять людини, не важко вгадати, на що звертає увагу, потрапляючи в торговий центр.
Невідповідність зовнішнього вигляду, вибору одягу і способу життя може стати причиною конфліктів, проблем з комунікацією, важкого входження в соціальну групу або колектив. Не можна забувати, що зустрічають в суспільстві, як і раніше, по одязі. Глава банку в пляжних шортах, вчителька у відвертому декольте, офісний клерк з фенечками і дредами – викличуть недовіру і співробітництво виявиться під питанням.
Ще суворіше за допомогою одягу контролюється приналежність до певної субкультури. Всі відомі групи мають власний стиль і дрес код. Завдяки одягу, ви з першого погляду відрізните байкера від гота, емо від хіп-хопера і рокера від растамана.
Компанія FATLINE обожнює створювати стильні футболки. Ми вивчаємо їх історію і збираємо цікаві факти. Виявилося, що футболки з певним малюнком – не просто зручний одяг для спортсменів, але й атрибут приналежності до певної культурної групи.
Байкери чи рокери?

Ви бували коли-небудь на цьому рок-концерті? З гучною музикою, гітарними переборами і галасливим натовпом фанатів. Важко собі уявити, щоб там знайшлася хоч одна людина у футболці з гламурними написами або малюнком зі стразами. Ні, рокерський образ повертає нас до шкіряного одягу, важких черевиків, джинсів Levis і принтів із зображенням улюблених музикантів.
Для мотоциклістів, а рок-культура виникла у тісному зв'язку з мотоклубами, футболки – один з обов'язкових елементів «неформального прикиду». Переважно чорні, вони прикрашені назвами рок-груп, портретами виконавців, обкладинками альбомів, байкерською атрибутикою. Це котонові вироби унісекс, середньої довжини, з коротким рукавом і стандартним кроєм. Вони не повинні облягати, сексуально підкреслювати талію або груди, як це прийнято в моделях для спортсменів.
Байкерські футболки носяться з банданами, шкіряними штаньми, а восени і взимку під косуху з заклепками і бахромою. Нікому не прийде в голову шукати такі речі в колекціях Zara або Gap, їх роблять на замовлення в спеціалізованих магазинах або купують на рок-концертах.
Компанія FATLINE пропонує серію тематичних футболок з принтом для шанувальників рок-н-ролу, байків та шалених швидкостей. Якщо у вас душа і спосіб життя романтика з великої дороги, то ви знайдете тут парочку класних моделей для мотоциклістів.
Хіпі, інді, растамани
Різні за світоглядом, походженням, популярністю і значенням в сучасному світі, ці субкультури характеризуються схожим стилем і манерою одягатися. Їх представники надзвичайно люблять натуральні тканини, вільний крій і футболки з принтом, абсолютно відмінні від тих, яким віддають перевагу рокери, панки або металісти.
Символіка хіпі пов'язана зі світом і внутрішнім спокоєм, духовними практиками, східними філософськими течіями. Ці люди носять етно орнаменти, малюнки індійських божеств, пацифістські символи, слогани, які закликають вибирати любов замість війни. Дуже популярні і у хіпі, і у растаманів картинки, пов'язані з курінням марихуани та іншими не цілком легальними практиками розширення свідомості.
Саме під впливом руху хіпі з 70-х років 20 століття в світову моду війшли кислотні відтінки і одяг з принтом тай-дай, різнокольорові візерунки, що нагадують галюцинації.

Стильна простота айтішників
Власний дрес-код склався і для фахівців IT сфери. Багато в чому на нього вплинуло те, як вважали за краще одягатися відомі публічні персони зі світу технологій – Стів Джобс, Білл Гейтс і Марк Цукерберг. Завдяки їм, головні риси IT-образу – це простота, скромність, монохромність. Звичайно, не всі програмісти ходять в сірих однотонних речах, як засновник відомої соціальної мережі, багато хто воліє моделі з принтом і яскраві кольори, але загальний стиль представників цієї професії легко пізнаваний.
Мінімум відтінків і різноманітності, ніякого виклику, нуль протесту, як декор – інтелектуальні або програмістські символи. Іноді у друк потрапляє таке, що виходять не принти для фахівців IT, а просто-таки речі для обраних – тих, хто розуміє значення технічних мов.
Будь яскравішим, живи, як свег
Стиль SWAG об'єднує любителів брендів, спортсменів, шанувальників хіп-хопу, репу і rnb. Їх головна мета – привернути увагу, заявити про себе, виділитись. В основі цього вулично-спортивного руху свобода і креативність. Тобто саме те, що й дає можливість кожному проявити себе.
Свег-персони не носять ділові костюми і краватки. Їх впізнають по толстовках, футболках та кепках з принтами. У виборі речей мінімум стриманих кольорів, все тільки яскраве, кричуще, резонансне. З картинок особливо популярні герої коміксів, мультики, логотипи і провокаційні написи.
При цьому SWAG, на відміну від рокерів або скінхедів, не виступають «ЗА» чи «ПРОТИ» чогось, і взагалі мало цікавляться соціальним життям. Вони пропагують свободу творчості, любов, музику, а останнім часом, здоровий спосіб життя.
Їх футболки з принтом відрізняються різноманітністю фасонів, пропонуючи подовжений оверсайз послідовникам хіп-хопу, і, у той же час, облягаючі сексі силуети з трикутним вирізом для всіх спортсменів, від фігуристів до бейсболістів.
Як підібрати стильні футболки: Лайфхак від FATLINE
Щоб гардероб гармоніював з образом життя, який ви ведете, спробуйте задати собі три питання:

- де я буваю найчастіше;
- де я буваю найрідше;
- в якому одязі я відчуваю себе максимально впевнено.
Такий нехитрий тест допоможе оцінити, наскільки зовнішній вигляд дарує вам відчуття комфорту при вирішенні щоденних справ. Можливо, довгоочікуване підвищення по службі прийде саме тоді, коли ви зміните джинси на крутий костюм і підвищите свій статус в очах керівництва.
А у багатодітної мами, котра щодня курсує між садочком і школою з немовлям в руках, перестане боліти спина, як тільки вона змінить елегантні шпильки на круті кросівки і зручні джеггінси.
Футболки з принтом, які допоможуть висловити свою індивідуальність, рекомендуємо замовити в нашому інтернет-магазині. Чому?
По-перше, тому що ми віримо, що цей одяг може стати віддзеркаленням внутрішнього світу, способу життя, захоплень. Допоможе боротися зі страхами і комплексами, дає можливість кожному проявити себе творчо і продемонструвати приналежність до певних поглядів. І на нашому сайті ви зможете оформити свій дизайн для будь-якого товару з каталогу.
По-друге, принт стає своєрідним культурним кодом для сучасної людини, чим би ви не займалися. Друк на одязі – можливість висловити світові все, що забажається. А ми вміємо робити це швидко, якісно, креативно. У нас тисячі задоволених клієнтів, і пора вже і вам стати одним з них!