Футболка-поло з логотипом як елемент фірмового стилю

Огляньтеся і побачите: нас усюди оточують бренди. Знайомі символи, знаки, поєднання кольорів, які проникають у мозок і створюють стійкі асоціації без нашої волі. Надкушене яблуко – це дороге та бажане задоволення. «Галочка», що летить – символ швидкості і прагнення бігти вперед. Жовта «М» на червоному тлі викликає апетит. А різнокольоровий шрифт завжди нагадує пошуковик Google, і байдуже, що насправді там написано.

Все це бренди. І за ті, які ми дізнаємося відразу, заплачено багато грошей. Хоча не зовсім так. Наприклад, дизайнер фірмового логотипу Nike отримав за роботу лише 35 доларів. Але зараз знак уже коштує мільйони.

Пару слів про брендування

Чому з'явилися бренди? Тому що торговці захотіли, щоб їхній товар відрізнявся від інших. Вони придумали собі особливу назву та намалювали емблему. А далі запрацювали закони реклами. Бренд нічого не вартий без грамотного просування. Чим більше людей дізнаються про вас, тим більшу ціну набуває ваш товар, а точніше, торгова марка. І тим більше людей захочуть купувати його.

Сучасна наука продажів (маркетинг) знає «1000 та 1» спосіб просування бренду. Усі вони спрямовані на те, щоб зробити його максимально пізнаваним. Один із ефективних методів розкручування товару – брендування. Це привернення уваги до вашого товару чи компанії, «розкрутка» назви та фірмового логотипу у свідомості багатьох людей.

Як цього досягти? Просто. Достатньо лише якомога частіше показувати людям той чи інший бренд. По телевізору, в рекламних роликах, на бігбордах, афішах і взагалі скрізь. У нашій свідомості спрацьовує формула: знайоме – отже, гарне. Варіантів демонстрації логотипів безліч, але зацікавлений в успіху комерсант шукає найвигідніші і, одночасно, ефективні з них. Так з'явився мерч.

Мерч – це продукція із символікою бренду. Вперше його стали виробляти не ділки з Уолл-стріт, а музичні продюсери, щоб заробляти на коханні фанатів. Одна футболка з портретом кумира здатна приносити багаторазовий прибуток. Спочатку у грошовому еквіваленті – тому що сучасний мерч – дороге задоволення; а далі – як безкоштовна реклама. Речі хорошої якості може носитися роками, а потім перейти в розряд раритетів і знову піднятися в ціні. Ініціативу музикантів взяли на озброєння комерсанти. І сьогодні канцелярія, посуд, сувеніри та одяг із фірмовим логотипом існують у багатьох компаній.

Футболка з лого – найкраща реклама

Поло с логотипом - эффективный инструмент для рекламы

Логотип торгової марки можна зобразити на будь-чому, від календарів до авторучок. Чому ж саме футболка стала одним із найуспішніших рекламних носіїв? Причин кілька:

  • 95% людей носять футболки. 5%, що залишилися, швидше за все, просто не змогли знайти відповідний фасон і чекають, коли ви зробите модель з фірмовим забарвленням. Це, звичайно, жарт, але з часткою правди, адже в кожній шафі точно знайдеться 5, 10 найрізноманітніших майок;
  • футболки рекламує бренд повсюдно. Цей одяг беруть із собою, збираючись у похід, у поїздку, на курорт; одягають в офіс, магазин, на дитячий майданчик. Як ви вважаєте, який прибуток приносить компанії лого, розміщене на футбольній формі? Колосальну, тому що ігри знаменитих клубів транслюються на весь світ;
  • універсальність футболки в сучасній моді дозволяє їй бувати всюди, від пляжів до бізнес-конференцій. Особливо великий потенціал у цьому сенсі у моделі поло, з відкладним коміром та планкою на грудях. Традиційний крій дозволяє комбінувати сорочку поло зі спортивним, діловим та повсякденним стилем. І на корті, і за столом переговорів, і на прогулянці футболка з логотипом фірми працюватиме на впізнавання вашого бренду 24/7.

А тепер головний козир. Більшість реклами за допомогою футболок нічого не варті. Власники брендованого одягу стають добровільними розповсюджувачами знань про торгову марку, представлену на одязі. Тут важливо, щоб мерч, що виготовляється, був гарної якості. Добротна футболка поло і носиться довше, і справляє більш сприятливе враження. Роздаючи сувенірні речі клієнтам, пам'ятайте, якщо їм сподобається обновка з емблемою, значить, сподобається і ваш товар.

Навіщо потрібен корпоративний стиль одягу?

Футболки з фірмовим знаком можуть використовуватися як:

  • сувеніри для залучення нових клієнтів (наприклад, на виставках, бізнес-форумах, при відкритті магазину або під час рекламних акцій);
  • подарунки для особливо цінних, постійних чи просто лояльних користувачів. Так ви завойовуєте їх довіру і отримуєте відданих шанувальників, а це набагато дорожче за вартість майки;
  • уніформи для працівників.

Третій варіант інакше називається створенням корпоративного стилю. Навіщо він потрібен? Для вирішення різних завдань. Перша – все те саме опосередковане залучення клієнтів, створення іміджу компанії та товару. Відвідувачі кафе бачать персонал у однакових поло під назвою мережі закладів. Покупці спілкуються із консультантами у брендованих сорочках. Фірмовий стиль працює на імідж усієї компанії.

Брендирование футболок поло

Друге завдання, яке компанії вирішують за допомогою одягу з лого, це зміцнення корпоративної культури та підтримання престижу співробітників. Якщо ви працюєте в штаті відомої фірми, то носитимете футболку з гордістю. Вона підкреслить ваш статус в очах багатьох людей і зробить популярним.

Третє завдання – ідентифікація персоналу. Уніформа в перекладі з латини означає «подібний». Однакова форма дисциплінує та допомагає співробітникам організувати робочий процес. Вона має не тільки бути красивою на вигляд, а й бути зручною.

Якщо корпоративний одяг має на увазі футболку, радимо вибирати фасон поло. Це універсальний крій, який личить людям різного зросту та статури. Класика, перевірена роками. Модель полоприваблює, несе підтекст стабільності та достатку, як річ із базового гардероба. Таку футболку не співвідносять із новомодним стилем, легковажним та ненадійним. Вона шиється з натуральної бавовни та викликає у свідомості асоціації з якістю, високою ціною та гарним смаком.

Як відомо, взуття не може продавати людина, у якої стоптаний каблук та дірка на носі. Такому продавцю просто ніхто не повірить. Також із уніформою. Співробітники, одягнені в класичні респектабельні поло, викликають довіру та приносять користь компанії.

Футболка поло з корпоративним знаком від FatLine

Клієнти, бачачи одяг персоналу, підсвідомо гадають: «Яка форма, така і фірма». Це правда. Футболка з фірмовою емблемою має справляти чудове враження! Інакше краще її взагалі не вдягати.

Вибираючи основу для уніформи, звертайте увагу на крій, тканину, колір та якість друку. Про що говорить одяг, який розтягнувся, перекосився і полиняв після першого прання? Негативне враження про річ транслюватиметься на назву фірми, яка на ній зображена. Стертий логотип, блякла картинка та дешева синтетична тканина зіпсують враження про вас так само швидко, як і настрій власнику цієї горе-футболки.

Компанія FatLine робить друк фірмових знаків, назв бренду та торгової марки на текстильних виробах найкращої якості. В асортименті магазину представлені чоловічі та жіночі поло у різних кольорах. Розмірна сітка дозволяє підібрати одяг кожному співробітнику, а спеціальні ціни для оптових та роздрібних замовників зроблять вашу рекламу на речах ще дешевшою.

Щоб виготовити футболку поло з логотипом, достатньо трьох кроків:

  • зробити ескіз малюнку самостійно або звернутися за допомогою до консультантів компанії. Конструктор можна розмістити на віртуальному прототипі виробу, відредагувати область друку, розмір і колірне рішення принта;
  • вибрати потрібну кількість моделей, визначити розмір та забарвлення;
  • відправити замовлення на друк і за кілька днів отримати готову уніформу.

Фірмовий стиль зміцнює довіру до бренду та працює на нього бездоганно. Вибирайте якісні поло та інший одяг із принтами від FatLine. Ми допоможемо вам досягти успіху!