02 грудня 2019
Переглядів (2844)
Мода – атрибут сучасного життя, складний механізм, який можна вивчати роками. Це і культурне явище, і прибутковий сектор світової економіки, і успішне комерційне шоу. Чому вона так активно впливає на наше життя? Можливо, її значення перебільшують? Спробуємо розібратися.
Що таке мода і навіщо вона потрібна? Невже кожна людина не в змозі самостійно вирішити, у що одягатися сьогодні і завтра? Саме так і було колись давно – у первісному суспільстві, коли одяг виконував функцію захисту від холоду, дощу, сонця, і нічого більше. З часом деяким людям захотілося відрізнятися від інших. Чоловіки і жінки бажали знати, хто з них вождь, хто король, хто раджа. Відрізняти на око багатого від бідного, одруженого від холостого, свого від чужого. Одяг став набувати соціальних рис, перетворився на спосіб вказати на високий ранг або, навпаки, низьке становище в суспільстві.
З тих пір мода, принаймні європейська, вже ніколи не існувала окремо від політики. Її визначали ті держави, котрі були багатшими та впливовими. Спочатку Італія, Англія, Іспанія, пізніше – Франція. Думаєте, чому саме Париж вважається столицею моди останні чотириста років? Та тому, що нею всерйоз займалися королі і державні діячі. Не мадам Шанель і месьє Діор підготували модний тріумф, а найхитріші швачки Парижа при дворі Людовіка XIV.
Сьогодні модна індустрія включає кілька напрямків: від створення одягу для обраних – до масового виробництва. Тут діють свої правила. Основоположні: принцип новизни і сезонності.
Щодня змінюється мода…
Справді, пори року швидко плинуть, але ще швидше змінюються вітрини магазинів одягу. Вважається, що мода оновлюється від сезону до сезону. Імениті Будинки створюють мінімум дві колекції на рік. Насправді ж, більше,бо існує ще й практика круїзних, капсульних, попередніх показів.
Тренди блискавично підхоплюють журнали, блоги та соціальні мережі. Так формується «план по моді» на кілька сезонів наперед. Він іде в широке виробництво і через мас-маркет осідає в гардеробах споживачів.
Мало хто готовий зізнатися, що не хоче мати модний вигляд. Виходить, для цього треба повністю оновлювати свій гардероб і запасатися новим одягом двічі на рік? А куди в такому випадку подіти старі речі? Чи насправді так швидко міняється мода, чи виробники брендів тільки хочуть, щоб ми в це вірили?
Виявляється, зміна основних трендів відбувається раз на кілька років. Якщо ви експерт і цікавитеся показами регулярно, напевно, помічали це й самі. Головні мотиви повторюються із завидною постійністю. Колекції змінюють акценти, відвертають увагу від клітинки до гороху і навпаки, придумують цікаві деталі. Від сезону до сезону вибираються актуальні кольори і аксесуари.
Якщо тренд приживається, то на кілька років і має серйозний вплив на розвиток світової моди. Або ж ідея вмирає відразу ж, по закінченню сезону, не залишивши й сліду. Якщо ви встигли придбати «провальну» річ за порадою стилістів, доведеться задуматися над «реюзом» або залишити її на випадок корпоративу у вінтажному стилі.
Що сьогодні модне всерйоз і надовго, без яких речей не представляється гардероб яскравої жінки і fashion чоловіка? Про це далі в огляді.
5 головних трендів сезону 2020
Основні моменти в чоловічому і жіночому одязі схожі. Дизайнери не пропагують унісекс, але й не роблять принципових відмінностей у гендерному питанні.
Пропонуємо ознайомитися з п'ятіркою найактуальніших модних тенденцій «завтрашнього дня» для чоловіків і жінок.
- Шкіряний одяг. Чим більше його буде в шафі, тим ймовірніше ви будете в тренді. Навіть якщо з'явиться бажання вбратися в шкіру з голови до ніг – не стримуйтеся. Головне, відчувати, що це ваш стиль. Важливий нюанс: не обов'язково купувати речі з натурального матеріалу. Якщо вони не відповідають вашим переконанням або бюджету, не варто бентежитися. Сьогодні цілком гідно виглядають вироби з штучної шкіри. Вони добре носяться і коштують на порядок дешевше за аналоги з натуральних матеріалів. До того ж, турбота про навколишнє середовище зараз такий самий модний тренд, як і шкіряний костюм, тож, ви виграєте двічі.

- Чорний «total look». Зараз не треба бути готом або емо, щоб носити тільки чорне. Це актуальне забарвлення, і дизайнери пропонують одягатися в нього з голови до ніг. Буде цікавіше, якщо речі виявляться різними по фактурі і навіть стилю. Таким чином, наряд отримає додаткову енергетику, але не за рахунок кольору, а в «повній темряві». Не рекомендуємо практикувати «total black», якщо у вас тривожно на душі. Відомо, що при поганому настрої чорний може тільки погіршити становище, а яскраві фарби, навпаки, додають оптимізму. А ось для ділового або класичного образу це хороше рішення. Спробуйте поєднати пункт 1 і 2, щоб бути в тренді на всі 200%.
- Більше деніму. Вироби з джинси продовжують утримувати популярність. Практична тканина поширюється не тільки на штани, хоча без них не обійдешся. Дизайнери закликають носити шорти, спідниці, сукні, комбінезони, жакети, куртки, головні убори і взуття, зшиті з всенародно улюбленого матеріалу. Можна комбінувати джинсу різних кольорів, поєднувати її з штучним хутром, шкірою, прикрашати вишивкою та аплікаціями.
- Спортивний шик. Нульові роки 21 століття були часом всепоглинаючого гламуру. Його було так багато, що відмова від цього тренду стала цілком зрозумілою. З анти-гламуру народилася мода на гранж, панк, оверсайз і, звичайно, спортивний стиль. Спочатку він вийшов з категорії одягу для фізичної активності і поширився на casual. Але сьогодні це вже «вища ліга», тобто вбрання для особливих випадків. У спортивному не просто можна, а потрібно бути на вечірці, прем'єрах, модному показі або дні народження. Сміливо комбінуйте відверто спортивні речі з класичними брюками, піджаками, навіть сорочками і туфлями.
- Принти. Модна фішка, яка розбурхує уяву дизайнерів останні кілька років. Принти не втрачають популярності, що б не передбачали ті, хто їх чомусь недолюблює. Оригінальне забарвлення може стати тим акцентом, який перетворить пересічну толстовку, футболку або сорочку в актуальну річ. Найбільші відчайдухи можуть спробувати поєднувати кілька принтів в одному вбранні, міксувати те, що раніше вважалося неможливим. Головне, знати міру і вміти оцінити себе з боку.
Підібрати одяг з цікавими замальовками легко. У кожного бренду знайдуться модні забарвлення для зими і літа. Крім того, є фірми, які спеціалізуються на створенні принтованих речей і аксесуарів. Наприклад, інтернет-магазин FATLINE виготовить такий одяг за вашим бажанням, адже для сучасних технологій немає нічого неможливого.
Стилісти не обмежують вибір молоді одним трендом і пропонують орієнтуватися на власний смак і звички. Але, якщо ви хочете знати, що зараз модно в області малюнка, ми готові розкрити карти.
Принт в одязі: шукаємо новий стиль
Нинішні сезони багаті на різноманітність забарвлень, визнаних актуальними. Деякі з них, швидше, вже з'явилися у вашій шафі. Так, анімалістичний принт або загадковий Tie Dye відмінно показали себе ще минулого літа. Зорієнтуватися у відтінках нового сезону допоможе наш рейтинг.
Клітка
Якщо ви роздумуєте, чи не купити плаття або плащ в горошок Polka-dot, відкладіть цю ідею. На щастя чи ні, але горох застарів і поступився місцем «під модним сонцем» клітці. Вона широко представлена в декількох варіантах:
- чорно-біла «гусяча лапка», яка комбінується з однотонними вставками або великим принтом. Chanel і Dior показали круті колекції на осінь та зиму в цьому візерунку;
- «тартан», більше відомий як «шотландка», в чорно-червоному кольорі або з додаванням темно-зеленого;
- дрібна клітка «віші» в різних колірних рішеннях, від монохрому до яскравих контрастних поєднань. Моделі з такої тканини зустрічаються практично в кожному показі сезону;
- і ось новинка – повернення ромбів на виробах з трикотажу. Принт «Arqule» продемонстрували публіці Victoria Beckham і Blumarine. Якщо ви ще не встигли вибрати світшот з таким орнаментом, зупиніться, можливо, його чекає швидкий ренесанс.
Треба сказати, що, хоча клітка і домінує в модній геометрії, але узори зі смужками, фігурами і горохом цілком допустимі.
Анімалістика

Тваринні принти представлені в двох втіленнях. Перший варіант – забарвлення під шкуру тварини або рептилії. Не лише всюдисущий леопард, але і корови, зебри, пітони стануть героями нинішнього часу. Раніше у блозі FATLINE ми писали, як носити хижий принт і не бути схожим на «явище з 90-х».
Другий варіант – одяг із зображенням представників фауни. Тут стільки можливостей для експерименту, що навіть очі розбігаються. У колекції інтернет-магазину FATLINE зібрані кращі пропозиції за доступною ціною:
- толстовки з капюшоном, на яких зображені різні звірі, від домашніх улюбленців, до хижаків з диких джунглів;
- світшоти в 3Д малюнками. Анімалістичний принт поєднується з яскравим фоном і модною основою;
- футболки на замовлення, на яких ми намалюємо все, що вам захочеться. Це може бути портрет домашнього улюбленця, фото з акулою в акваріумі, або колаж з сафарі-тріпу;
- одяг з тваринами, зображеними у вигляді часто повторюваного візерунка. Це модна фішка, особливо, якщо в якості моделей використовуються метелики, сови, черепахи, павуки чи панди.
Вибирайте сюжет з каталогу або надсилайте свій варіант дизайну через Конструктор. І вам не доведеться довго чекати. Всі замовлення виконуються швидко, тому зовсім скоро ви зможете приміряти модну обновку «зі звірячим оскалом».
Квітковий орнамент
Здавалося б, дизайнерів повинно надихати щось одне – або тварини, або рослини. Але тільки не в цю зиму. Квіткові візерунки з'явилися на літніх сукнях і перейшли на костюми, плащі, пуховики і навіть на чоловічі сорочки. Якщо літо – час яскравих замальовок, то на холодний період дизайнери змінюють гаму на більш стриману. В іншому ж – ніяких обмежень. Особливо актуальні реглани в чорно-білих кольорах, причому, не тільки в жіночих, але і в чоловічих моделях.
Квіткову тему продовжили принти, що імітують плетіння «жаккард». Тепер цю техніку можна відтворити на чому завгодно: від бавовняної футболки для підлітків до трикотажу – і красиво, і набагато дешевше справжньої парчі.
Мілітарі
У цьому сезоні в моді не стиль як такий, а тільки характерне камуфляжне забарвлення. Воно зустрічається на брюках, жакетах, але особливо багато у верхньому одязі для молоді та підлітків. Цікава закономірність: чим далі модель від стилістики мілітарі, тим крутіше виглядатиме в цих модних сіро-зелених плямах. Тому на піку виявляться сукні з воланами і трикотажні спортивні костюми.
Акварель
Бачили, як діти малюють фарбами? Всі ці лінії, кола, розводи будуть дуже затребувані наступного літа. Поєднання відтінків допускаються будь-які: від приглушеної пастелі до яскравих і кричущих тонів.
Абстрактні малюнки завжди привертають увагу, і експерти прогнозують їм тривалу популярність. Щоб опинитися в авангарді, замовте одяг з оригінальною картинкою у дусі Кандинського в 3D виконанні. Це буде яскраво, модно, але, в той же час, універсально для підлітків і дорослих. Світшот або футболка в такому стилі відмінно поєднуються з будь-яким низом, і не обов'язково однотонним.

Антитренди, або що варто заховати подалі в шафу
Якщо є актуальний одяг для чоловіків і жінок, то має бути і застарілий. Так і є, і від сезону до сезону з'являються списки речей та взуття, які вам найближчим часом не знадобляться.
В цьому році доведеться відмовитися від видовжених светрів, що плавно переходять у сукні. Приталену блузку краще замінити на сорочку в чоловічому стилі. Здають позиції багаторічні лідери – джинси скінні. Йдуть на задню полицю брюки зі стрілками, але ми впевнені, що це забуття ненадовго. Взуття остаточно відмовляється від снікерсів, а от щодо того, що в антитренд потрапили уггі і кеди, можна посперечатися.
Найактуальнішими для літа та зими у наступному сезоні будуть грубі черевики на невисокому каблуці і кросівки на товстій підошві. Але навряд чи це взуття здатне остаточно витіснити улюблені моделі минулих років.
Мода повторюється, і немає такого «fashion закону», який не можна було б змінити з плином часу. Тому, створюючи образ майбутнього року, не поспішайте відправляти на смітник все, що ви так любите. Адже головне – індивідуальність і особистий комфорт. Інтернет-магазин FATLINE завжди готовий поділитися з вами модними порадами і створити одяг, в якому ви обов'язково опинитеся в тренді.
.